Obróć urządzenie z pozycji pionowej do poziomej.
FAQ

1. Co to jest HBO GO?
2. Dlaczego warto mieć HBO GO?
3. Jak mogę korzystać z usługi?
4. Co to jest Silverlight i jak mogę ją zainstalować?
5. Czy z usługi HBO GO będę mógł korzystać tylko komputerze?
6. Na ilu urządzeniach mogę używać tej usługi?
7. Czy mogę zapisać program z HBO GO na mój twardy dysk?
8. Czy jest możliwość oglądania HBO GO w jakości HD?
9. Jaka jest wymagana szybkość łącza internetowego, by korzystać z serwisu HBO GO?
10. Jak mogę skorzystać z usługi?
11. Jak działa HBO GO?
12. Mam już HBO. Po co mi HBO GO?
13. Jaka jest różnica między HBO GO a HBO ON DEMAND?
14. Gdzie mogę dowiedzieć się, czy usługa HBO GO jest dostępna w mojej okolicy?
15. Czy mogę korzystać z HBO GO, jeśli nie mam HBO?
16. Ile kosztuje HBO GO?
17. Co znajduje się w ofercie HBO GO?
18. Jak często aktualizowana jest oferta programowa HBO GO?
19. Czy usługa HBO GO daje mi dostęp do pełnej oferty programowej HBO?
20. Czego z oferty HBO nie ma w HBO GO?
21. Czy w ofercie HBO GO znajdują się tytuły dla dzieci?
22. Czy mogę ograniczyć dostęp do HBO GO moim dzieciom?
23. Czy mogę korzystać z HBO GO w trakcie wyjazdów?
24. Przez ile godzin mogę oglądać każdego dnia HBO GO?
25. Jak długo trwa oczekiwanie na odtworzenie wybranego filmu?
26. Z kim mogę skontaktować się, jeśli usługa HBO GO przestanie działać?
27. W jakiej jakości dostępna jest usługa HBO GO?
28. Czy jeśli abonent posiada HBO od jednego dostawcy, a Internet od innego to, czy będzie mógł korzystać z HBO GO?
29. Lubię wracać do niektórych filmów i oglądać je kilkakrotnie. Czy jest to możliwe?
30. W internecie jestem cały czas jest w kontakcie ze znajomymi. Czy w HBO GO mogę szybko podzielić się z moimi znajomymi wrażeniami po obejrzanym filmie?
31. Na jakich urządzeniach mobilnych mogę korzystać z HBO GO?
32. Co zrobić gdy pojawia się błąd 6028 podczas próby odtwarzania filmu?

1. Co to jest HBO GO?


HBO GO  to dostępny u wybranych operatorów internetowy serwis, który gwarantuje nieograniczony dostęp do kanałów HBO, HBO2, HBO3 na żywo (LIVE) oraz do biblioteki filmów i seriali za pomocą Twojego komputera, urządzenia mobilnego, tabletu, telewizora z aplikacją HBO GO i połączonego z Internetem. W HBO GO możesz oglądać swoje ulubione seriale produkcji HBO, filmowe hity, komedie, filmy dokumentalne i dodatkowe materiały gdzie chcesz i kiedy chcesz.

2. Dlaczego warto mieć HBO GO?


• HBO GO oferuje ponad 2000 godzin programu bazującego na aktualnej ofercie HBO oraz na bibliotece produkcji HBO.
• Z HBO GO można korzystać na wielu urządzeniach: na komputerze, tablecie, smartfonie lub na telewizorze za pośrednictwem dekodera z aplikacją HBO GO.
• W HBO GO można oglądać wybrane seriale i filmy jeszcze przed premierą telewizyjną w HBO.
• W HBO GO filmy i seriale można oglądać, kiedy chcesz, jak chcesz, gdzie chcesz i ile razy chcesz.
• Dzięki HBO GO można dzielić się wrażeniami z oglądanych filmów ze swoimi znajomymi używając funkcji społecznościowych serwisu.

3. Jak mogę korzystać z usługi?


HBO GO to usługa dostępna dla osób, które wykupią abonament HBO i HBO GO. Aby korzystać z HBO GO, w przeglądarce internetowej wpisz adres www.hbogo.pl oraz pobierz i zastosuj oprogramowanie Silverlight. Oprogramowanie Silverlight można pobrać na: www.microsoft.com/getsilverlight/

4. Co to jest Silverlight i jak mogę ją zainstalować?


Silverlight to oprogramowanie firmy Microsoft, które umożliwia oglądanie filmów wideo przez przeglądarkę bez konieczności instalowania odtwarzaczy multimedialnych. Serwis HBO GO automatycznie sprawdzi, czy posiadasz to oprogramowanie przy pierwszej wizycie. Jeżeli konieczna będzie instalacja albo aktualizacja, strona HBO GO zaoferuje taką możliwość. Możesz pobrać Silverlight bezpośrednio ze strony: www.microsoft.com/getsilverlight/

5. Czy z usługi HBO GO będę mógł korzystać tylko komputerze?


Z usługi HBO GO możesz korzystać nie tylko na komputerze (PC, Mac). Serwis jest dostępny również na tabletach, smartfonach, dekoderach i telewizorach posiadających aplikację HBO GO.

6. Na ilu urządzeniach mogę używać tej usługi?


Od dnia 8 lipca 2013 roku funkcjonują nowe zasady pozwalające zarejestrować abonentom HBOGO aż 4 urządzenia dowolnego typu: komputer, tablet, smartfon, telewizor lub dekoder posiadające aplikację HBO GO. Dodatkowo abonent będzie mógł dokonać do 5 rejestracji/zmian urządzeń w każdym miesiącu kalendarzowym. Rejestracja nowego urządzenia będzie mogła być dokonana bezpośrednio po usunięciu poprzedniego. Jedynie w przypadku ponownej rejestracji tego samego urządzenia musi upłynąć czas 24 godzin od jego usunięcia.

Nowe zasady mogą jeszcze nie obowiązywać u wszystkich Operatorów świadczących usługę HBO GO i może to być związane z postanowieniami regulaminu Operatora. Dlatego też w okresie przejściowym mogą u niektórych operatorów obowiązywać dotychczasowe zasady: "Autoryzacja możliwa jest na jednym urządzeniu w każdej kategorii platform: komputer, tablet, smartfon, dekoder lub telewizor posiadający aplikację HBO GO. Można autoryzować nowe urządzenie na danej platformie, ale musi to nastąpić po deautoryzacji poprzedniego urządzenia (opcja dostępna w profilu danego użytkownika). Więcej informacji dostarczą Operatorzy usługi w trakcie okresu pomiędzy deautoryzacją dawnego urządzenia i autoryzacją nowego (zazwyczaj trwa to około 4 godzin)".

7. Czy mogę zapisać program z HBO GO na mój twardy dysk?


HBO GO jest obecnie usługą opartą na streamingu, więc pobieranie programów jest niemożliwe. W każdym tygodniu HBO GO oferuje wiele nowych filmów i seriali. Zasoby serwisu podlegają nieustannym zmianom. Taka formuła świadczenia usługi sprawia, że nie jest wymagane dodatkowe wolne miejsce na dysku twardym.

8. Czy jest możliwość oglądania HBO GO w jakości HD?


Maksymalna jakość obrazu jest uzależniona od urządzenia na którym korzystasz z HBO GO i prędkości połączenia internetowego. Rozdzielczość 1080p (full HD) dostępna jest w aplikacjach SmartTV i na wybranych dekoderach, a 720p na komputerach.

9. Jaka jest wymagana szybkość łącza internetowego, by korzystać z serwisu HBO GO?


Najniższa wymagana przepustowość łącza to 500kb/s, a optymalna jakość osiągana jest już przy łączu 2Mb/s (im mniejsza przepustowość, tym gorsza jakość). W prawym górnym rogu interfejsu serwisu znajduje się menu pomocy, w którym można sprawdzić swoje łącze na odtwarzaczu testowym.
Dzięki technologii Smooth Streaming serwis HBO GO na bieżąco dostosowuje się do aktualnych możliwości komputera oraz łącza internetowego, co zapewnia najwyższą możliwą jakość obrazu oraz płynne odtwarzanie programów.

10. Jak mogę skorzystać z usługi?


Po wykupieniu abonamentu z dostępem do serwisu HBO GO, należy zarejestrować się na stronie internetowej www.hbogo.pl. Rejestracja jest bardzo prosta. Po rejestracji otrzymasz automatycznie dostęp do menu głównego i możesz zacząć wybierać spośród oferty filmów i seriali. Jeśli nie masz dostępu do HBO GO, możesz oglądać zwiastuny programów dostępnych na www.hbogo.pl.

11. Jak działa HBO GO?


HBO GO ma bardzo proste w obsłudze, przejrzyste i logiczne menu, które pozwala wybrać film z wybranej kategorii: Polecane, Filmy, Seriale i Ekstra.
W kategorii Filmy możemy wybierać spośród rozmaitych gatunków filmów. Seriale to kategoria, w której można znaleźć całe sezony seriali i poszczególne ich odcinki. Niektóre z nich są dostępne jeszcze przed premierą w HBO. Biblioteka tych produkcji jest niezwykle obszerna i obejmuje kilkaset godzin programów. W sekcji Ekstra można znaleźć koncerty, dokumenty, relacje z ceremonii rozdania nagród filmowych, a magazyny filmowego pokazujące kulisy produkcji filmowych i prezentujące gwiazdy kina.
W serwisie można również wyszukiwać interesujące użytkowników pozycje programowe, wpisując w wyszukiwarkę serwisu tytuł programu, nazwisko aktora, reżysera lub bohatera filmu, a także inne słowa kluczowe.
Każdy program jest dokładnie opisany, a na stronie informacyjnej znaleźć można zdjęcia, streszczenie, a także zwiastun i odnośniki do podobnych produkcji, a w przyszłości również dodatkowe materiały związane z daną produkcją.
Aby odtworzyć film lub serial, po wybraniu programu użytkownik powinien kliknąć na przycisk „Odtwórz”. Każdy film lub serial można zatrzymać w dowolnym momencie, przewinąć do początku lub końca – widz może w każdej chwili decydować, co i jak ogląda.
Jakość programu zależy od parametrów sieci, z której korzysta. W przypadku łącza internetowego im wyższa przepustowość, tym lepsza jakość.

12. Mam już HBO. Po co mi HBO GO?


Jeśli lubisz oglądać HBO, to z pewnością docenisz szeroki wybór programów oraz wolność, jaką daje Ci HBO GO. Oglądanie filmów i seriali na komputerze jest nie tylko proste, ale też bardzo wygodne. Nie musisz dostosowywać się do ramówki telewizyjnej. Możesz oglądać HBO GO, kiedy chcesz, gdzie chcesz i na wybranym przez Ciebie urządzeniu. Możesz oglądać filmy i seriale na komputerze, tablecie, smartfonie czy telewizorze używając dekodera posiadającego aplikację HBO GO. Atutem HBO GO jest dostęp do ogromnej biblioteki produkcji HBO (filmów, seriali, dokumentów, koncertów).

13. Jaka jest różnica między HBO GO a HBO ON DEMAND?


HBO On Demand (HBO OD) jest usługą wideo-na-żądanie, można ją zamówić u operatora i za pośrednictwem dekodera oglądać na ekranie telewizora propozycje z oferty HBO ok. 150 godzin filmów, seriali i dokumentów. HBO GO jest dostępne za pośrednictwem Internetu. Dzięki tej usłudze można skorzystać z bogatej oferty filmów i seriali, łącznie z biblioteką produkcji HBO.
Oferta programowa HBO OD i HBO GO nie jest jednakowa.

14. Gdzie mogę dowiedzieć się, czy usługa HBO GO jest dostępna w mojej okolicy?


W bardzo prosty sposób. Skontaktuj się z twoim operatorem i zapytaj się, czy ma w swojej ofercie HBO GO. Listę operatorów HBO znajdziesz też na stronie www.hbo.pl.

15. Czy mogę korzystać z HBO GO, jeśli nie mam HBO?


HBO GO jest dostępny tylko dla abonentów HBO, którzy zamówili HBO GO lub kupili w ramach pakietu HBO GO wraz z HBO.

16. Ile kosztuje HBO GO?


Wszelkie informacje o warunkach korzystania z usługi otrzymasz od Twojego Operatora usług telewizyjnych.

17. Co znajduje się w ofercie HBO GO?


W HBO GO znajdziesz ponad 2000 godzin programu obejmującego kultowe seriale produkcji HBO, hity filmowe oraz kontrowersyjne dokumenty własnej produkcji. Oferta programowa bazuje na aktualnej ofercie HBO oraz bibliotece produkcji HBO. Co tydzień w ofercie programowej pojawiają się nowe tytuły dostępne przez cztery tygodnie.

18. Jak często aktualizowana jest oferta programowa HBO GO?


Oferta HBO GO jest aktualizowana co tydzień, w każdy poniedziałek, a wybór programów dostępnych w ramach biblioteki produkcji HBO stale się powiększa.

19. Czy usługa HBO GO daje mi dostęp do pełnej oferty programowej HBO?


HBO GO to wybrane propozycje HBO, HBO2 i HBO Comedy, ale także dostęp do obszernej biblioteki filmów i seriali produkcji HBO.

20. Czego z oferty HBO nie ma w HBO GO?


W ofercie HBO GO nie ma niektórych seriali i premier filmowych. Jeśli chcesz zobaczyć aktualną ofertę HBO GO, odwiedź stronę www.hbo.pl/hbogo.

21. Czy w ofercie HBO GO znajdują się tytuły dla dzieci?


Tak, oferta HBO GO zawiera również filmy dla dzieci. Informację o aktualnej zawartości serwisu można znaleźć na stronie internetowej HBO GO: www.hbogo.pl.

22. Czy mogę ograniczyć dostęp do HBO GO moim dzieciom?


Tak, istnieje możliwość założenia tzw. kontroli rodzicielskiej, która ma chronić dzieci przed nieodpowiednimi dla nich treściami. Dodatkowo każdy program został oznaczony symbolem, który sugeruje od jakiego wieku jest on dozwolony. Kontrolę rodzicielską można uruchomić w profilu danego użytkownika – w tym celu kliknij na swój nickname po zalogowaniu do serwisu.

23. Czy mogę korzystać z HBO GO w trakcie wyjazdów?


Tak, z HBO GO możesz korzystać gdziekolwiek chcesz na terenie Polski. Konieczne jest posiadanie w danym momencie dostępu do internetu.

24. Przez ile godzin mogę oglądać każdego dnia HBO GO?


HBO GO możesz oglądać, ile chcesz i kiedy chcesz. Nie ma limitów. Usługa HBO GO jest dostępna przez 24 godziny na dobę, a więc możesz oglądać filmy i seriale o dowolnej porze.

25. Jak długo trwa oczekiwanie na odtworzenie wybranego filmu?


Oczekiwanie na uruchomienie filmu zajmuje zaledwie kilka sekund.

26. Z kim mogę skontaktować się, jeśli usługa HBO GO przestanie działać?


Skontaktuj się z Twoim Operatorem – dostawcą usługi HBO i HBO GO. Operator powinien pomóc Ci w rozwiązaniu wszelkich problemów technicznych.

27. W jakiej jakości dostępna jest usługa HBO GO?


Maksymalna jakość obrazu jest uzależniona od urządzenia na którym korzystasz z HBO GO i prędkości połączenia internetowego. Rozdzielczość 1080p (full HD) dostępna jest w aplikacjach SmartTV i na wybranych dekoderach, a 720p na komputerach.

28. Czy jeśli abonent posiada HBO od jednego dostawcy, a Internet od innego to, czy będzie mógł korzystać z HBO GO?


Tak, jest to możliwe.

29. Lubię wracać do niektórych filmów i oglądać je kilkakrotnie. Czy jest to możliwe?


W HBO GO możesz stworzyć swoją Listę ulubionych, dzięki której w dowolnym momencie będziesz mógł wrócić do twoich ulubionych filmów i seriali, pod warunkiem, że nadal będą się znajdowały w ofercie HBO GO.

30. W internecie jestem cały czas jest w kontakcie ze znajomymi. Czy w HBO GO mogę szybko podzielić się z moimi znajomymi wrażeniami po obejrzanym filmie?


Tak, HBO GO ma wbudowany szereg funkcji społecznościowych, dzięki którym Twoi znajomi będą mogli dowiedzieć się, co obejrzałeś i co o tym myślisz.

31. Na jakich urządzeniach mobilnych mogę korzystać z HBO GO?


Z HBO GO możesz korzystać po zainstalowaniu aplikacji HBO GO. Lista aktualnie obsługiwanych urządzeń znajduje się tutaj.

32. Co zrobić gdy pojawia się błąd 6028 podczas próby odtwarzania filmu?


1. Należy pobrać na komputer narzędzie ze strony http://www.hbogo.pl/tools/cleandrm_pr.exe
2. Zamknąć wszystkie okna przeglądarki.
3. Uruchomić pobraną aplikację 2 lub 3 razy. (upewnij się, że jesteś zalogowany jako administrator) lub ręcznie usunąć plik C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\PlayReady\mspr.hds
4. Uruchomić HBO GO i spróbować odtworzyć film.
Zalecane jest także czasowe korzystanie ze starej wersji: Silverlight 4, a nie z uaktualnienia do wersji 5, do czasu potwierdzenia przez HBO całkowitego rozwiązania problemu.

W systemie MAC należy:
1. Zamknąć wszystkie przeglądarki
2. Wejść do katalogu Mac HD\Library\Application Support\Microsoft\PlayReady
3. Usunąć katalog PlayReady
4. Uruchomić ponownie przeglądarkę (Safari lub Firefox)
5. Sprawdzić czy błąd się nie powtarza